Een nauwkeurige administratie is van groot belang voor een goed werkende VVE. Maar dat is tegelijkertijd ook een behoorlijke klus. Onze specialisten hebben jarenlange ervaring en werken bovendien zeer zorgvuldig. We kijken graag samen met u hoe we uw VVE hierin het beste kunnen ondersteunen. Zodat u hier geen omkijken naar heeft en zeker weet dat het goed geregeld is.
Het organiseren van de jaarlijkse Algemene ledenvergadering
We verzorgen een juiste documentatie van de ledenvergadering
We ontzorgen u op het gebied van ledenadministratie, zoals het bijhouden van het register en informeren van een nieuwe eigenaar.
Verzorgen van de correspondentie voor de VVE en het garanderen van de inzichtelijkheid van informatie voor alle leden.
Iedere VVE is uniek. We vinden het belangrijk dat onze dienstverlening volledig aansluit bij de wensen en behoeften van uw VVE. Daarom bieden we u altijd een dienstverlening op maat. We kunnen u met een verscheidenheid aan administratieve taken ondersteunen. U bepaalt welke dat zijn!
Bij VVE-beheer komt veel kijken. Daarom helpen we u graag met advies. Bijvoorbeeld over hoe wij denken u het beste te kunnen ondersteunen of hoe u bepaalde lastige zaken het beste aan kunt pakken. Kortom, we staan u graag met raad en daad bij in het optimaal beheren van uw VVE.
Voor VVE’s is het belangrijk en prettig om een direct aanspreekpunt te hebben. Daarom staat bij Quorum een persoonlijke service centraal. U heeft snelle en directe lijnen met uw persoonlijke aanspreekpunt op ons kantoor. Iemand die precies weet wat er speelt binnen uw VVE en het complex goed kent. Natuurlijk bent u ook altijd welkom bij ons op kantoor.
Paltrokstraat 20
1508 EK Zaandam